30 september 2011

#7 "DIFFERENT WAYS TO SHOW I MISS ANNA"

I dag virker som en af de fredage, der skal til at blive rigtig hyggelig. Vi skal ind til København og gå en tur i det dejlige vejr, sikkert lidt impulsshopping hvis jeg kender os ret. Vi får en Agnes, samt en kold øl og nogle smøger ved Nyhavn, hvor der garanteret er noget fedt musik der spiller. Vi tager hen til vores stamsted Hard Rock Café, hvor vi snupper vores private bord udenfor, får en lille skid på af de lækreste drinks, ryger lidt flere smøger og begynder på de sædvanlige og usædvanlige samtaler vi altid har. Når vores bipper bipper går vi ind og får noget lækkert mad, samt en lidt støre skid på. Vi kan nu enten tage videre i byen med nogle andre, eller bare køre den fede aften færdig hjemme alene. Det er ligemeget hvad vi gør, for det bliver altid hyggeligt. Sikke en fredag det bliver!!! Eller, åh... nårh nej. Det bliver ligesom bare ikke lige i dag ihvertfald.
MEN - vi har aldrig været tættere på vores drøm end vi er nu, vel?

Og denne fredag skal nok gå hen og blive helt ok alligevel. For jeg har huset for mig selv, og har netop besluttet at skide på den lorte suppekur jeg har været på hele ugen. Den er sikkert god, hvis man VIRKELIG trænger til at tabe sig, sååå. Det har været en uge fyldt med, ja.. suppe, og næsten intet er røget af - lige pånær de små 300 kr. i min pengepung altså. Så har jeg også prøvet det med! I aften spiser jeg nu de kyllinger og det salat jeg har købt ifølge planen alligevel, men måske der også lige ryger en pakke saltstænger og en god vin eller noget til drinks med ned i indkøbskurven! Og ja, de 2 liter suppe i køleskabet? De ryger sgu nok i vasken.
En dejlig aften med mig selv, total hygge og måske en god film eller noget singstar hvis jeg var awesome. Glæder mig til at se den bette kusine imorgen til en biograftur, some oldschool videogames og what so ever af nice stuff efterfølgende.

Møs møs og møs.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar