22 september 2011

SIKKE EN DAG - PÅ GENSYN MIN SKAT

Så kom dagen, Anna sidder lige nu i flyveren og er på vej til New York. Håber ikke hun har det alt for slemt deroppe i flyet. Line, Stev, Natasha og jeg tog til lufthavnen i morges for at sige farvel og god rejse. Jeg havde lovet Anna at jeg ikke ville græde, så det holdt jeg da selvfølgelig! Sådan... næsten altså. Det værste kom da jeg kom hjem, men det skal også til, og der er mange slags tårer: glædes, frygt, trist, spændt, taknemmelig.
Ikke mere wraa lige nu, men istedet til dét punkt, der faktisk gjorde at jeg overhovedet oprettede denne blog: THE DAILY "DIFFERENT WAYS TO SHOW I MISS ANNA" CHALLENGE. En challenge som sjovt nok Anna fandt på jeg skulle lave, tihi. Men jeg glæder mig allerede, så har jeg noget at være kreativ med, og mon ikke det også kommer ganske naturligt.

Efter denne glædesfyldte og triste begivenhed i morges forløb min dag således: printe rejsepapirer hos Sven, ringe til Kilroy, ringe til Banken, ringe til mit gamle gymnasium, ned i nordea, hen og lavet pas, ned i nordea igen, hjem til far, ned i nordea igen igen, hjem, hente mor og nu endelig hjemme igen. Puha! Det havde været lidt mere tilfredsstillende hvis nu det hele havde ordnet sig som det skulle, men nej. Skolen kunne ikke stemple mit eksamensbevis i dag, og jeg skal til samtale hos Kilroy imorgen efter job. Hvorfor skal det også stemples? Mit pasnummer er forkert på det bankbrev, som jeg fik banken til at skrive, fordi det kun stemmer overens med mit gamle pas, og jeg får først det nye om 5 dage. Tager derind imorgen alligevel, i håb om at de vil sende ansøgning afsted anyways, og så samle op på resten undervejs. Når man ringer til dem, er den person der tager telefonen jo helt og aldeles lige så tilpas blæst, at jeg falder ned af stolen...

SHOUT-OUT til min Anna. Jeg elsker dig, og glæder mig allerede vildt til at se alle de TUSINDER af ting og billeder du skal poste!!! tihi. Håber du er kommet godt frem når du engang læser dette, og at din mind er blevet blowned away af alle de nye indtryk - på den gode måde altså.

P.S jeg savner dig allerede.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar