23 september 2011

STANDARD TITEL TIL EN HELT OK DAG

Første dag hvor Anna er i New York er snart overstået, nu er der kun.... nej, gider ikke engang begynde at tælle dage endnu, til hvornår vi ses igen. Dette indlæg er lige til for at fortælle,  hvilke finurlige ting der er sket i dag.

  • Brændte min tunge vold meget. Det er tarveligt at jeg skal gøre det nu, da det plejer at være Annas job.
  • De havde endelig hindbærcrossainter hos 7-11, men endte med en æblejuice.
  • Var helt i min egen verden, eftersom jeg bare hører musik nu og lader tankerne flyve. Det her er så det der sker, når man gør det. Fedt at finde ud af, at kablet ikke er sat igennem pladen, når man har sat næsten 12 af ledningerne i printpladen... Spade!












  • Kanya (supervisor) spurgte indtil Anna: "er det hårdt hun er rejst?" neeeeej, så tydeligt er det vel ikke allerede?!
  • Ham den irriterende fra arbejdet foran os (Anna ved hvem jeg mener) er blevet barberet, og jeg sværger... Han ligner seriøst denne her rotte fra Ratatouille!!! Bare værre, haha! Det var hårdt at skulle grine af det helt alene. 
  • De spillede Pinocchio på P3, og derefter Metallica. Det var altså fun.


Udover disse finurlige ting, var jeg til møde hos Kilroy i dag. De sendte mine ansøgningspapirer afsted, men fordi jeg kun havde et KOPI af mit eksamensbevis med, skal jeg tilbage på mandag, bare lige for at vise hende at jeg ikke har snydt eller noget... Det er også fair nok, hun kunne ligesom bare godt have sagt det, nu jeg havde været så sød at kopiere det hjemmefra istedet. Der skulle ikke gå mere end 1-2 uger før jeg får svar fra NYFA om jeg kan komme ind. Kryds fingre! Efter ville jeg lige samle tankerne og varme kroppen, så tog et smut på Baresso og fik en dejlig latté med orangeknas, mens jeg stirrede på folk der gik forbi på gaden, som Anna og jeg altid gør. Nommenommenom!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar