15 september 2011

VALG OG ALT MULIGT

Så kom dagen hvor hele Danmarks befolkning skulle stemme - denne gang INKLUSIV MIG SELV! I starten troede jeg at jeg præcis vidste hvor jeg stod, men eftersom valgkampagnen skred frem, blev jeg i tvivl. Tænk at man skal tænke så meget, bare for at sætte to streger på tværs af hinanden, nårh ja. Stemt fik jeg da ihvertfald, og ikke på Kristendemokraterne som TV2's test foreslog tidligere i dag, den ene af gangene jeg tog den. Den første gang skal fejres med hygge sammen med tøserne, som kommer her om ikke så længe. Har købt lidt pynt og godter, så det skal nok blive rigtig spænende! Vi skal se det helt til slut, og så må jeg jo se om jeg kan overleve på arbejde imorgen, når jeg nu skal afsted 5.45. Ikke nok med at dagen bliver hårdere pga. søvnmangel, så var det også Annas sidste arbejdsdag idag, så der bliver nok lidt stille imorgen. Tommeltot NED! Hun rejser om præcis en uge, tårerne står på standby og har deres eget ur hængende der tæller ned. FORHÅBENTLIG flasker alt sig, så jeg ser hende igen om lidt over 2 mdr!

Desuden savner jeg Maj som er i the land down under...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar