12 oktober 2011

#16 "DIFFERENT WAYS TO SHOW I MISS ANNA"

Jeg snakker med min lillebror Rasmus og alle mulige forskellige ting. Vi kommer ind på snakken om mit arbejde, hvor mange penge jeg tjener og om min rejse. Han spørger indtil mine penge når jeg kommer hjem, nu hvor han ved jeg skal låne et par:

- Du skal også have penge til dit eget hus når du kommer hjem, det koster jo 1 million.
- Aarh, det kan nok godt gøres for 30.000 til at starte med, og så bare huslejen. Jeg skal have en lejlighed sammen med Anna jo.
- Ejj, skal I?? Sådan en venindelejlighed hvor I bare kan holde fest hver dag?
- Haha, ja det kan vi!
MØS

Bonussamtale, snakker videre med Rasmus omkring arbejde:
- Hvad vil du gerne være når du bliver stor?
- Nok gerne sådan en der bygger på byggepladser, hvor jeg kan sidde i de store maskiner. Ellers skal jeg være en der laver biler sammen med en fra min klasse. Måske skal Jonas også være med, men han skal måske arbejde i Djurs Sommerland og styre rutsjebanerne, eller selv bygge dem. Bare noget med rutsjebaner siger han.
Hahahaha, de kære børn dog.

2 kommentarer:

  1. Hahahah, han har altid haft et eller andet med "de store maskiner" :D

    SvarSlet
  2. hvid vin, stearinlys, lækkert mad og en masse gode samtaler og grin. livet blir en leg med dig skat

    SvarSlet