05 oktober 2011

DET HELE ER OKAY SO FAR, SÅDAN, SKULLE JEG DA MENE

De sidste 2 dage har jeg fået et par gode nyheder kan man vist godt sige: 

- Hende den nye substitut for Anna på arbejdet, hun KAN faktisk snakke! Så det er herligt, at vi kan udveksle lidt ord engang imellem, og i disse dage udveksler vi også muffins! (kun hende der bringer, men altså...)
- Jeg kan arbejde på mit nuværende arbejde november måned med.
- Jeg har formentlig fået et vikarjob i Bella Centret som rengøringsassistent osv., nogle hverdags aftener + weekender = ekstra penge! Skal til Frederiksberg fredag for samtale.
- Jeg har endelig fået et officielt tilbud fra New York Film Academy, så nu skal jeg bare overføre depositum til dem for at sætte mig på pladsen! Og så lige visum og al da' shit.
- Jeg var til fysioterapeuten Søren i Rødovre, SUPER professionel siger jeg bare! Positiv omkring mit knæ, ment at det altså IKKE burde være en brusk sygdom, men noget med vævet, og så helt oppe fra hoften og ballerne og hvad ved jeg. Burde sagtens kunne nå forbedring osv. inden afrejse, samt forvente at blive okay til februar (!) I værste fald skal jeg have en blokade i knæet (allerværste kikkert, men chancen er mikro), men så længe det går væk! Hvilket han helt klart mener det burde, THANK GOD!
- Ham der aben min mor ser har sagt undskyld på en pæn måde.

Alt i alt kører det vel egentlig meget godt? Så det er meget rart der er noget at smile af, nu hvor der er morgener hvor man bare vågner, og er i det værste humør uden at vide hvorfor. Dagens såkaldte 'oppere' må gerne blive ved med at komme på stribe, tak. Ja, bare... tak.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar