21 oktober 2011

KULØØØØØØR


Jamen jamen... Igår aftes ringede søde Nico og spurgte om jeg ikke lige skulle med i byen på kulørbar her senere? Aaaar, jeg skal jo ligesom op på arbejde klokken syv, og togene kører jo ikke ikke natten osv. Men havde af en eller anden underlig grund bare lyst til at tage afsted. Så ringede da til kusinen for at høre om sovested, og minsandten ikke om hun også skulle på kulør! Fik rimelig hurtigt taget mig er bad, snakket med Anna og så ellers bare ud af døren klokken 22 hvor jeg ellers skulle sove. Tog med Nico og Nick på kulør hvor vi mødte Balerten og alle hendes venner. Der var fri øl, og så fik jeg vist lige købt 10 deleshots eller noget, haha! Blev ihvertfald godt fuld til sidst...

Så! - nu sidder jeg på vej til arbejde, klokken 9.10, skulle møde 7 som normalt, men når man ligger sig til at sove lidt i fire, er det måske meget klart man sover dybere end dybt når vækkeuret ringer? Det skete ihvertfald, men tager sgu afsted alligevel for 2,5 times arbejde, når nu jeg kan. Er i toget med en liter skummetmælk, en yoghurt og en stang daim. Haha, er måske stadig lidt snaldret.

Uh!!! Aftens højdepunkt, udover Kulør egentlig bare er ret fedt - det her venindetoilet!!! Det stod der over døren, og se lige? Det er sgu da for genialt. Undskyld til Anna, fordi det var det eneste billede jeg fik taget til gengæld...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar