16 oktober 2011

LIGE NU

Ja, i dag har jeg bare slappet max af. Igår havde min mor nogle kollegaer på besøg, og der blev da godt nok festet igennem. Jeg legede DJ og fandt gammelt musik frem jeg ikke engang selv kendte, mens jeg nippede til en champagnebrus-drink. Den er jeg godt nok blevet vild med! Som sagt har jeg bare slappet af i min seng hele dagen i dag,  men nu skal jeg så ned og træne til jeg ørler. Imorgen skal jeg så på arbejde som normalt fra 7-15, og nårh ja. Så også lige fra 16-23 i Bella Centret. Haha, jeg dør muligvis. Har heldigvis lånt min mormor og morfars bil, men mon ikke jeg burde passe min seng i aften alligevel.

Knæstatus: elastiskbind? nej. Felden bedøvelsesgele? måske. Må se her efter jeg har trænet og noget...
Rejsestatus: Kilroy er stadig langsomme som en i helvede, men jeg glæder mig mere og mere for hver dag der går!

Udover det, har jeg endelig fået tid til tandlægen, som jeg ikke har været hos, siden efter den fest hos Maj hvor jeg knækkede et lille stykke af min ene fortand. Nu har jeg fået mine to sidste visdomstænder, og den ene driller en del. Har en lille ballon siddende på tandkødet i den ene side, og det gør ret ondt! Ville først vise et billede, men det er lidt for klamt til at ligge op dig, haha. Nå, men fik en tid den 8. nov, men må sgu ringe imorgen og høre om jeg kan komme til før eller hvad. Det var lidt for nu, møs.
Published with Blogger-droid v1.7.4

Ingen kommentarer:

Send en kommentar