31 oktober 2011

PENGE PENGE PENGE... (!!!!!!!)

Som jeg snart ikke har flere af! Haha, åhh ja. Min evige bekymring og klynke-emne.
Ej, men rejsestatus er:
          - har fået bestilt flybiletter
          - har ordnet et sted at bo
          - hår fået tid til visum-interview på den amerikanske ambassade på torsdag
          - har betalt det sidste af kurset

Såå. Min konto er lidt halvtom, også i forhold til hvad jeg egentlig havde regnet med. Men så kostede det pludselig lidt mere her og der end først fortalt, og så havde jeg lige lidt ekstra uventede udgifter herhjemme. Dejligt man har en hjælpsom familie, der kan låne én lidt i nødens stund i sådanne situationer - så må jeg så bare håbe, at det er nok! Ellers kan jeg vel for helvede leve af pasta med ketchup over there. Skal alligevel øve mig i at gøre det til når jeg kommer hjem igen, for der har jeg da alligevel fået samlet mig en pæn gæld! Tæhæææææ.

Over and out herfra! møssies

1 kommentar:

  1. Haha du kommer da til at elske lønnen fra militæret - jeg ved, at jeg vil! :P selvom det er dårligt betalt for 40 timers ugentlig arbejde -.-'

    SvarSlet