07 oktober 2011

PRAKTISK SOM ALDRIG FØR



Ja, jeg tror aldrig jeg har været så praktisk i hele mit liv som jeg er lige nu. I dag var jeg inde hos Vikargruppen Danmark, hvor jeg ordnede noget papirarbejde, således at jeg kan få lidt sidearbejde inden jeg rejser. Det lå helt ude på Frederiksberg, så det var direkte dertil efter arbejde. Fik så af vide, at jeg skulle sende min straffeattest, ellers ville jeg ikke kunne få vagter i Bella Centret, som primært er det jeg skal. Politistationen har kun åbent om torsdagen, så jeg må jo lige vente lidt tid med det, irriterende. Som om det ikke er det mest irriterende, så er Kilroy slet ikke til at få fat på. Jeg havde fået af vide, at jeg kunne betale et depositum nu for at spærre min plads på holdet, og så resten når jeg kom derover - fair nok, lyder fint. Så får jeg så bare brev fra Kilroy som NYFA (New York Film Academy) har sendt gennem dem, til mig. Der står jeg skal betale resten senest den 5. november.. ØHH!? Det havde været okay, hvis ikke det var fordi at selve overførslen koster omkring 200 kroner i sig selv. Idiotisk og irriterende, og kunne ikke nå at ændre overførslen. Hver gang jeg overføre, skal jeg desuden vente på at jeg får en kvittering med posten, som jeg så skal tage på biblioteket for at faxe NYFA, så de er sikre på at det er mig der har overført pengene, eller sådan noget. Ihvertfald flabet, men i det mindste ser det ud som om, at alt nok skal ordne sig på længere sigt. Har fået booket et møde med hende fra Kilroy på mandag, så mon ikke...

I NYFA's officielle "velkomstbrev" eller hvad man siger, skriver de bl.a. følgende: 
"You should be prepared for an extremely intensive, but ultimately rewarding experience." 
Så jeg kommer sikkert til at se HELT VILDT MEGET af New York når jeg nu er der! Hahahahaha! Godt jeg har 2 ugers ferie, nærmest helt perfekt faktisk. Glæder mig efterhånden riiiiimelig meget, tror stadig ikke helt jeg forstår at jeg skal afsted. Måske det sker, når alt, virkelig - ALT er på plads.

Desuden er jeg begyndt at træne igen, det er SÅ dejligt! Genoptræner også mit knæ, så håber det går fremad med det. Jeg må ikke løbe endnu, men genre cykle og ro. Cyklede igår 20 km på 40 min, så det synes jeg var helt godt!
Vil faktisk smutte derned nu, sådan lige for at ligge bund for al det slik jeg skal spise i aften - hæhæ.

Bye peeps.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar