02 oktober 2011

WEEKENDEN OG DAGENS OPPER (Y)

Weekenden har været ganske udemærket!!! Tog ud til den bette kusine igår aftes, havde lånt min mormor og morfars bil, så det var rigtig lækkert! Kom ret så sent afsted i forhold til hvad aftalt. Men jeg drønede så hurtigt jeg kunne derud til Tårnby hvor jeg hentede hende, og vi kørte direkte ud til fisketorvet. For første gang blev vi begge til nogle af de der tards, der altid først kommer ind i biografen når alle har sat sig og reklamerne er begyndt, men vi nåede det! Og filmen 'Friends with benefits', den var rigtig god! Klart anbefalelsesværdig hvis nogle af jer gerne vil ind og se en sjov og moderne romantisk komedie. Derefter tog vi videre på Pelikanen, hvor vi fik os et par drinks eller to og snakket røven i laser. Vi tog hjem da de lukkede klokken 02, og ville spille Crash nitrocart!! Meeeeen... jeg var en mong, og havde ikke tjekket at det ligesom var i etuiet = big time fail... Vi spillede lidt tekken og lagde os til at sove. Imorges fik vi vild dejlig brunch min dejlige faster havde lavet, MUMS!

Dagens opper kan nedenstående besked fra min facebook indbakke hjælpe med at forklare. Jeg synes efterhånden som tiden gik, at det var dumt at jeg valgte at skrive mit navn og fødsesldagsdato på min iPod, istedet for et eller andet coolt, meeeeen...














Kunne så ikke tjekke igår, fordi jeg var i KBH, men den var der sgu stadig idag. Tak Louise-hvem-du-end-er!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar