08 november 2011

LIDT NYT SIDEN SIDST

Okay, jeg har været ret doven med at blogge her på det seneste - UNDSKYLD! 
Så vil da lige opdatere jer lidt om, hvordan det hele står til.

FØRST:
Alt omkring min rejse er nu på plads! Det blev det her i forgårs, hvor jeg fik hentet mit visum på posthuset *yay*. Synes det er så flot med alle farverne og det! Tihi. Så nu kan jeg også komme ind i landet og alt muligt, skide smart!
Har også fundet sted at bo, flybillet osv. Rejser nu officielt den 2. december klokken 13.20, hvor jeg så skal mellemlande i Island. Nu har jeg kun 13 arbejdsdage tilbage!!! Er godt nok også mere end meget træt af det nu, det er helt vildt. Glæder mig, glæder mig, GLÆDER MIG.

DERNÆST:
Da jeg var på posthuset for at hente mit visum (eftersom det var et anbefalet brev), var der endnu et anbefalet brev til mig. INDKALDELSESORDRE fra le' militær! Det glæder jeg mig godt nok også til. Mit knæ skal nok blive godt, krydser virkelig fingre. Var til min egen læge her i går mandag, hvor han skulle vurdere om det ville hjælpe mig at få en smerteblokade skudt i knæet eller ej. Det vidste han ikke helt, og ville derfor vente længere, men gav mig et nummer til en reumatolog jeg kunne ringe til i mellemtiden (dem der laver blokaderne). Det korte og det lange er nu, at jeg fik en tid før den jeg havde aftalt med min egen læge, tirsdag i næste uge! Hvis han vurderer at jeg kan få en blokade, laver han den med det samme! Så kan jeg endda også nå at få en ekstra ugen efter, hvis det er dét der skal til. Så... kryds fingre for at jeg kan få sådan én, fordi at pillerne hjælper mig virkelig, men... dem kan jeg ikke spise for evigt.


Et kæmpe SHOUT-OUT til Anna og Maj - savner jer som én i helvede tøser! møs på jer alle derude, håber I har det fantalastisk.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar