22 januar 2012

IT'S SNOWING!!!

Her kommer så lige en opdatering, ja... det har jeg ikke været særlig god til på det sidste, men jeg har haft en del at lave og tænke på! Skal nok prøve at se, om jeg kan blive lidt bedre til det, det næste stykke tid.

Eftersom jeg ikke har fået trænet hverken min krop eller mit knæ nok mens jeg har været her, har jeg valgt at maile militæret, og bede om udskydelse til at starte min værnepligt i august/september 2012 istedet. Så kan jeg komme hjem og træne dagligt igen, og se om knæet vil holde eller ej - det er jo trods alt ikke et must at tage derind, selvom tanken er sjov. Det betyder så også... at jeg bliver i New York noget tid længere! Jeg mangler bare lige at ændre flybilletten, men det burde ikke blive noget problem. Jeg flytter formentlig til en ven i Brooklyn, og sover på hans sovesofa eller noget. Det er ikke så dyrt, men kigger også efter en billig lejlighed her på Manhattan - det ville være lidt federe. Jeg er slet ikke klar til at tage hjem om 2 uger, men altså... hvornår er man mon det. Nu kan jeg endelig også få lidt tid til at tage rundt og se de dele af New York jeg mangler, da skolen egentlig har fyldt meget. Det bliver skønt. Men bare for en måned eller deromkring ekstra. Jeg har været meget i tvivl om det hele, men... det er nu jeg er i New York, det er nu jeg har mulighed for at blive - hvem ved lige hvornår jeg får mulighed for at komme hertil igen??? Tak mor.

I dag har det sneet!!! Anna og jeg tog til Central Park for at gå en tur og tage nogle billeder. Rigtig flot og fredeligt der var!









Er kommet med i 3 final shortfilms, skal filme 2 imorgen. Det er sjovt, men også lidt stressende, da de fleste aldrig er forberedt når man kommer, men okay... de har heller ikke særlig lang tid til det, men stadig!
Skolen er stadig nice. Forleden filmede jeg en scene med en fra klassen, jeg skulle være en fængselsvagt der ønskede at voldtage en kvindelig fængslet, hahaha. Det var møgsvært, det ligger dog alligevel langt fra min natur. Vi har lavet en enkelt monolog, og arbejder stadig på min scene med Rafael.

Jeg savner jer derhjemme, men jeg er altså ikke helt færdig med New York endnu :)

1.000.000 møssies til jer alle

1 kommentar:

  1. Jeg glæder mig til at tage imod dig igen!
    Men nyd det så meget du kan, den tid du er der!! :D

    SvarSlet