13 november 2011

3. SIDSTE WEEKEND I DK!

Ja, den er jo næsten gået nu! Men hygget mig har jeg ihvertfald. Var hos min far og Tina i fredags, og hos søde Amalie fra min 9. klasse i går aftes. Vi fik flæskesteg (så det var vist dén juleaften jeg fik i år, hæh) og æbleskiver, og snakkede til et stykke ud på natten. Hvilket resulterede i, at jeg blev mødt af en noget forfrossen bil da jeg skulle hjem - hvorfor skal det være så koldt? Nå, men rigtig hyggeligt var det ihvertfald!!! I dag stod jeg op og lavede æg og alt muligt til morgenmad, namnam. Om lidt skal jeg træne, og så ellers bare hjem og gøre mig klar til at møde de herlige tøser (Kristina, Line og Patricia) i Fakta klokken 16, så vi kan handle os noget lækkert mad, som vi kan hygge os med at lave! Iii, sikke en dejlig social weekend.

Selvfølgelig skal du heller ikke snydes for et KÆÆÆÆMPE SHOUTOUT MAJ!!! Eftersom det jo er din fødsesldag! (I det mindste her lige nu ihvertfald, hos dig er den nok forbi lige om lidt - tihi).
Jeg håber at du har haft en helt fantastisk dag, og at du fandt nogle mennesker der havde lyst til at fejre dig <3

Møs på jer alle, skønherlige folk.

1 kommentar:

  1. Lyder som en skøn weekend! Jeg bliver altid så glad, når alle har haft en god dag og specielt på min fødselsdag!! ;D

    Mange tak <3 Min dag var skøn!

    SvarSlet