17 november 2011

LAZY WITH DA' UPDATES, I KNOW. HERE YOU GO...

Jeg kan ligesom godt fornemme, at jeg halter lidt bagud med det her bloggeri. Men dagene synes nu at gå ufattelige hurtige, og ja - faktisk også langsomme. Jeg er så træt at mit arbejde, at det halve kunne være nok. Snakker heldigvis med to flinke skøre unger på min alder nu, så det er altid noget. Når jeg endelig har fri, flyver resten af dagen bare afsted, og sådan gør de fleste dage jo så. Flyver afsted altså. Der er virkelig ikke længe til jeg skal rejse, og selvom alt er parat, føler jeg alligevel ikke, at alt er helt klart endnu. Jeg stopper med at arbejde på fredag i næste uge, og så har jeg lige den efterfølgende uge til at gå og pakke mit værelse forholdsvis ned, købe de sidste småting og pakke inden afrejsen. Iii, det er helt insane. Glæder mig så meget at, ja. At hverken jeg selv eller I forstår det.

Mit knæ? Tjaa, tjoo. Fik endelig den blokade som jeg virkelig krydser hele min krop for vil virke! Jeg er dog allerede lidt skeptisk. Virkningen burde træde i kræft forholdsvis hurtigt, men det er vist stadig meget forskelligt. Jeg har bare mere ondt nu, og andre steder, end før jeg fik den? Synes også lægen var lige hurtig nok til at mærke og vurdere, og så ellers bare stikke nålene i mit stakkels ben. Det smertestillende er slet ikke skudt ind der, hvor jeg primært har ondt, men... Håber da at han har styr på lortet. Var nede og cykle lidt i dag, så må se om jeg kan overleve engang til imorgen. Så kalder løbebåndet måske, og så må vi se om det holder eller hvad! Bare jeg ikke bliver for overmodig...

Og gud ja! Imorgen skal jeg også have fjernet dimsedutten bagpå mit lår ved knæhasen, det der.. brusk noget. Det er også mit højre ben, håber ikke at det kommer i karmbolage med at jeg skal bøje mit ben, da det er så tæt ved kæhasen. Kommer an på hvor meget der skal sys I guess. Haha, jaja- skal nok finde en kreativ måde at gå på i midler tiden med et mere eller mindre fucked højreben.

SHOUTOUT til Anna. Bare fordi du er dig, du er savnet, og jeg glæder mig til at give dig verdens største kram.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar