28 november 2011

KLAR, PARAT, SÅ ER DET SNART!

Sikke jeg kan rime, tæhæ.

Dagene flyver virkelig nu, det er jo fredag lige om lidt?! Jeg er såååå spændt! Når folk spørger mig om jeg glæder mig, så er jeg måske lidt mere sky, men... Jeg har ret svært ved at forstå det hele, og derfor også ved at glæde mig så SUPER MEGET, som jeg jo i virkeligheden gør. Det er bare jo bare fordi der om lidt skal ske noget helt vildt vanvittigt fedt i mit liv, og det er en beslutning jeg selv har taget, hvilket af en eller anden årsag også gør, at jeg er dét mere nervøs tror jeg. Nå, men nok om min nervøsitet og hvor stresset mit lille stakkels hoved er. Det bliver stadig awesom!

I fredags var jeg hos min far og Tina for at spise og hygge, og så lige sige farvel. Om lørdagen tog jeg ind for at blive klippet hos skønne Kim, derefter et smut til faster og onkel, og så ud og spise med den dejlige kusine. Bagefter tog vi så hjem til hende, for at sidde og hygge os med nogle af hendes venner, og der kom da også en lille skid på besøg. Tog hjem klokken 2 om natten, og det var lidt af et tjuhej! Men hjem kom jeg da, i natbus med min mc flurry!

Idag tog jeg til Ro's Torv for at finde en varm jakke; MISSON COMPLETE!
Nu sidder jeg så i skrivende stund og er ved at få farvet hår af Olivia. Vi gisper begge lidt om farven monstro er for rød. LAD OS HÅBE NOT! Gider ikke købe mere hårfarve nu, det er sgu også penge... Kryds fingre for jeg bliver fiiiin til afrejse!


2 kommentarer:

  1. aaaa så snart det er :D Er spændt på dine vegne!!

    SvarSlet
  2. yay! Du skal nok få den bedste tur!! :D

    SvarSlet