28 december 2011

HAPPY B-DAY SIS!

TILLYKKE MED FØDSELSDAGEN OLIVIA!

Ja, min kære ikke-så-lille-mere-søster har fødselsdag idag, 17 år! Gå nu væk da... Troede at småsøskende skulle være små for evigt? Åbenbart ikke.

Ihvertfald, bare fordi jeg er langt væk, betyder det da ikke, at jeg ikke vil komme og fejre dig. Så lige nu sidder jeg fint med til bords, mens de spiser aftensmad. Hihi. Har skypet med dem et par timer nu, så de fleste af gæsterne er smuttet hjem. Det er rigtig hyggeligt det skype dér, når det virker altså. Så er jeg pludselig ikke så langt væk hjemmefra alligevel, og dog.

Igen, tillykke med dagen sis! Håber du har nydt den, og får en kanon fest i aften! Hvad jeg skal i aften? Formentlig til sugar shack burlesque! I ved... shows ligesom filmen! Og imorgen flytter Anna hjem til mig, hun kommer hele vejen fra Utah - men hun er blevet syg, buhu som hun ville sige det. Jeg glæder mig!

Ps. - billedet btw? Hahahahahahaha, kan du huske? Fandt det lige... tror det var en joke vi havde med Rasmus: far gris? ØØØØØØØFF. Møssies.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar