04 januar 2012

2012

SORRY - fordi der er gået et stykke tid siden jeg har blogget sidst. Det er ikke fordi der ikke har været noget at blogge om som sådan, jeg har bare ikke lige fået det gjort.

Mellem jul og nytår, ja, hvad har jeg lavet. Ikke så meget som jeg burde, jeg har jo haft ferie for pokker da også! Jeg har været på en karaokebare med Gian og Paola, The Fat Black Pussycat... jeg grinte, haha. Det var hyggeligt og sjovt, og var hjemme og sove 5.30 tror jeg! 





Dagen efter den 29. december flyttede Anna ind. Vi handlede lidt hyggeligt ind, og købte en kæmpe pizza! Det var rigtig hyggeligt, og er ser frem til at tilbringe lidt mere tid sammen med hende efter mange måneder efterhånden! 

Dagen efter tog vi til Appelbutikken på fifth avenue, så vi kunne købe vores iPhone! Vi ventede rimelig længe i deres møgvarme butik, der er altid tusindevis af mennesker! Så sidste gang jeg var det, var det vist ikke bare fordi det var juleaften...Billedet her fra Colombus Circle, tæt på Applebutikken.



Så blev det jo den 31. december, nytårsaften! Vi havde besluttet at tage på Times Square, selvom vi vidste at den ide havde en milliard andre jo også -  men prøves skulle det da! Vi samlede nogle stykker, og endte med at være en gruppe på omkring 10 mennesker, en blanding af annas og mine venner. Utrolig hyggeligt var det trods mange ikke kendte hinanden. Vi havde handlet lidt forskellige snacks, og ellers sørget for ikke at drikke noget inden vi tog afsted! Vi tog derind klokken 15, så det var faktisk ret sent. Showet startede klokken 18. Vi fik utroligt nok en okay plads, hvor vi kunne se bolden! Men ikke scenen, og ikke engang tæt på. Vi havde hørt at nogle allerede tog derind dagen før, det var helt bims. Gaderne blev spærret, og omkring klokken 19 kunne man slet ikke komme dertil mere. Når først man var der, kunne man ikke komme ud igen! Så mange mennesker, vi stod forholdsvis mast... I 9 timer for klokken slog 12... og af en eller anden grund på brændende varm asfalt - vi havde chokolade med i en pose? det smeltede, vores gummisko smeltede næsten også... Koldt var det ihvertfald ikke!!! Selvom vi havde pakket os rigeligt. Vi kunne intet rigtigt se, der var kun en enkelt miniskærm, de spillede de samme sange om og om igen, og alligevel... da klokken slog 12? Det var det hele værd. Alle talte ned, jublede, krammede og var glade. Konfetti alle vegne. Jeg græd, men glædestårer. Det var helt vildt at indse, at min drøm om at komme til New York, faktisk var blevet virkelig. Fik lige den der "det er nytår og jeg står på times square, tænk at det lykkedes". Det var virkelig bare, ja.. vildt. Der gik omkring 5 minutter, og så skulle alle ellers derfra, meget hurtigt. Var lige ude og få en øl med et par fra klassen, og så tog jeg ellers hjem til Anna med lidt hentemad, og fik poppet den champagne vi havde købt tidligere på dagen. Lidt billeder og en video fra starten af showet.



















Nu er jeg så startet i skole igen, det er hårdt! Især nok bare lige denne uge, har fri mellem 16.30 og 18 hver dag. Næste uge bliver heldigvis lidt bedre, men der er en del lektier og vi skal øve meget. Godt det meste er sjovt! Og Anna er pt i Miami (biiiiitch), så er alene igen. Glæder mig til hun kommer hjem næste uge!

PPs. Var forresten også i teateret på broadway og se "Seminar" med Alan Rickman (Snape fra HP!) Det var meget awesome, discount fordi hvar studieID $30???. Da vi kom ud, så så vi da lige ham her.


Jeg håber I alle kom godt ind i det nye år!!! Møssies.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar