22 december 2011

THE LITTLE NEW DOT ON MY FINGER SAYS IT ALL


Jeg sværger... denne her skønhedsplet, har jeg ikke haft før jeg kom hertil. Så skønt har jeg det!

Der er godt nok sket meget de første par dage her i ferien. I mandags var jeg til endnu en shooting som jeg vist fortalte kort om sidst. Skulle bare sidde og lade som om jeg skulle til casting på en film, og derefter komme ud fra rummet og have fået rollen - så det var egentlig ikke det helt store, men stadig fedt! Igår er der så en der skriver til mig om jeg ikke vil være i hendes musik kortfilm (alle SKAL lave en kortfilm med musik, så ja.. ingen replikker nogensinde) og om jeg kendte en dreng der ville være med også. Så i dag var Rafael og jeg til en shooting sammen, det var møgfedt! En af pigerne fra filmmaking holdet jeg mødte hos Fillip i søndags. En film til sangen "Against all odds" med Phil Collins, hvor jeg er en human size dukke! Hahaha, var helt færdig, I ved... jeg hader jo dukker. Men det var rigtig sjovt! Vi skulle dog filme udenfor, og det regnede det meste af dagen, kunne ikke have jakke på - MEGET KOLDT! Vi filmede også i subwayen, folk kiggede meget mærkeligt på mig, hahaha. Blev også nødt til at klippe mit raaaws-armbånd, men måske det også var på tide


Imorgen skal vi så skyde de sidste scener der skal foregå indendørs, det bliver en nice film tror jeg! Og nårh ja, imorgen? Endnu en shooting for et nyt projekt! Der var en pige fra en anden klasse der skrev til mig over facebook igår, at hun synes min audition var rigtig god, og hun lige manglede en som mig til sin "gyserfilm". "Dit ansigt er sådan lidt mystisk, helt perfekt" Smigret? ja. Hun var endda villig til at rykke dagen til fredag hvis jeg ikke kunne nå det torsdag pga. den anden film, men det ser ud til at gå op i en højere enhed. Skal spille en pige der vågner op med blod all over, og ja.. det lød ihvertfald rigtig cool, men I får selvfølgelig alle filmene at se når de er færdige! Er rigtig taknemmelig for at få lov at lave så meget! Det er bare... helt fantastisk. Her et billede af mig som human size doll.


I tirsdags mødtes jeg med Rafael på Times Square til frokost og en kop kaffe, rigtig hyggeligt. Vi gik lidt rundt, inden vi skulle mødes med Paola (direktøren på dukkefilmen) og hendes veninde til lige at få information omkring den inden i dag onsdag hvor den skulle filmes. Undskyld hvis jeg springer lidt rundt i dagene? haha. Anyways, undskyld den lange tekst, men ved nogle sætter pris på det! Her er lidt billeder fra tirsdagen.
Foran M&M

Meget dyr flaske chokoladechampagne, $20?!
Fjoller med en dejlig frozen drink på BBQ

^_^

Det er så Paola direktøren! Hun er fra Peru, rigtig sød.


4 kommentarer:

  1. argh du lyder til at have det for fedt! :D

    SvarSlet
  2. det lyder skønt alt sammen knuzzzzzzzzzzzzer fra farmor

    SvarSlet
  3. Hvordan smagte den champagne ?, Hvis du altså smagte den ;)

    SvarSlet
  4. Den var aaaalt for dyr den champagne til at vi kunne smage den :o men lækker ser den ud ^^

    SvarSlet