19 december 2011

FUN WITH HORROR

I lørdags var så dagen hvor jeg skulle spille død i et badekar! Det var en sjov oplevelse, og rigtig fedt at se hvordan det hele foregår på et filmset. Lyset spiller en vildt stor rolle, og det er godt nok meget mere besværligt end jeg nogensinde havde forestillet mig! Glad for det er dem der skal rode med det, hæhæ. Her er et lille link til direktøren Fillip Hord's ene lille klip bagom filmen hvis i er nysgerrige. Istedet for at bruge falsk teaterblod, brugte vi chokoladesovs, eftersom filmen alligevel bliver i sort-hvid. Selvom jeg prøvede at vaske det af efter, lugtede jeg stadig voldsomt af chokolade hele vejen hjem fra Brooklyn til Manhattan, haha.








I går søndag kom Anna sammen med Fleur og Suzanne, og læssede alle hendes ting af, inden hun flytter hertil, når hun kommer hjem fra turen til Utah hos sin familie. Det var rigtig hyggeligt, og vi tog i biografen for at se New Years Eve, which btw er en rigtig tudefilm! Det havde jeg ikke lige set komme. Det var utrolig vildt at vide, at man selv kommer til at opleve et nytår på Times Square. Og så var det bare også rigtig sjovt at se en film der foregår i den by man befinder sig i, bare.. ja. Det er så vildt at jeg her er, er meget glad.
Om aftenen tog jeg alene til Brooklyn til Fillip's lejlighed hvor vi havde filmet dagen før. Der kom en del andre fra hans klasse, og så sad vi ellers og festhyggede lidt. Så nu har jeg kontakt til en del fra filmholdet, det er nok heller ikke så tosset!

I dag har jeg så været til endnu en filmshooting med en pige det var med i Fillip's filmcrew den dag. Hun manglede en pige til hendes "musikvideo-agtige-ting", så det sagde jeg selvfølgelig ja til. Skulle spille en pige der ventede på at komme ind til audition til en film, og så komme ud igen og være total glad for at have fået rollen. Det gik helt fint tror jeg, og det tog ikke mere end 2 timer. Ellers har jeg ikke lavet så meget i dag faktisk, prøvet at fylde køleskabet lidt mere op, og så skal jeg ellers lige have en lur, før jeg smutter ned for at træne.

Håber I har det ligeså godt derhjemme som jeg har det her!

1 kommentar:

  1. iih manne du er så fucking cool! Glæder mif SÅ meget til at se de færdige film :-*

    SvarSlet