17 december 2011

FERIE I NEW YORK!

Ja, så blev det sørme tid til ferie - allerede? Det går meget stærkt, i dag har jeg allerede været her i 2 uger!

Fejrede min 2 ugers dag med første workout i fitnesscentret jeg lige har joinet! Der er 5 etager, hvert løbebånd og cykel har sin egen tv-skærm, der er mindst 3 forskellige slags løbebånd, og 3 forskellige slags cykler. Ja, jeg så nok lidt forvirret ud som jeg gik rundt der... Og så har de sauna og dampbad! Badene er faktisk også endnu bedre end her hvor jeg bor, og der er både håndklæder, sæbe, shampoo og creme. Ja, det er dyrt at gå i fitness, men du får også en del. Rart var det ihvertfald, er glad for jeg meldte mig ind.

AJ fra min klasse havde en ven, der holdt fest i dag, alle os fra klassen var inviteret. Jeg var bare ikke rigtig in the mood til fest, slet ikke når jeg ved at jeg skal tidligt op imorgen. Måske skal jeg kun spille død, men det vil jeg helst gøre uden en slem hangover.

Kom en del sent hjem fra fitness, og lavede for første gang kartoffelmos. Nammenam! Pulverkartoffelmos med dåsegrøntsager! Ja... det er altså ikke helt så dårligt som det måske lyder, haha. I dag købte jeg også et æble, og det er rigtigt hvad man siger: her er æblerne møgstore, og de smager møggodt!

Og gud ja! Igår var der fest på skolen, eller.. det var hvad der stod på plakaterne og i mailen. Jeg kom lidt senere, cirka en time efter den var startet, fordi, ja.. vi havde sent fri og den startede tidligt. Festen var en smule mennesker i et rum på NYFA's hovedafdeling, med noget pizza, som åbenbart var væk 5 min efter festen startede, og menneskerne var væk efter cirka 30. Riiiiiimelig flad aften må man sige. Men hey! Vi fik gratis tasker, så det var nice nok

Fik lige skypet med min dejlige kusine her for en time siden, det var rigtig dejligt! Skype er en sjov ting, vi er så langt væk fra hinanden jo, og alligevel kun en internetforbindelse væk. Nu vil jeg gå i seng, for imorgen tidlig skal jeg skype med min lillebror!

I FERIEN SKAL DER SKE DETTE:
- Snakker med Rafael om en tur til Washington, det vil vi begge gerne se!
- Se frihedsgudinden
- Feste
- Holde jul, formentlig hos mig med Rafael og nogle flere fra klassen hvis de lyster. Vi skal bage pebbernødder (!) og nok også købe et lille juletræ
- Holde nytår på Times Square med Anna og alle de andre herlige mennesker
- Se Ground Zero (med Anna! hihi, vigtig detalje)
- Købe og læse hele manuskriptet jeg skal lave en scene ud fra "Detective Story" af Sidney Kingsley
- Vælge og øve på en monolog (overvejer denne hvis min lærer giver mig lov http://www.sunnyhillsdrama.com/women_monologues.htm#AMANDA)
- Købe min iPhone (hvis jeg skal, hæææ)
- Se "New Years Eve" FØR nytår
- Skal spille død imorgen, og måske i noget andet noget på mandag!
- Skøjte
- Garanteret en masse andet nice jeg endnu ikke ved!

Håber I har det fantastisk derhjemme! Møs møs

Ingen kommentarer:

Send en kommentar