15 december 2011

TODAY I SHOWED THEM MY BIG MOUTH

Bogstaveligt talt, hahahaha! Pausen var næsten slut, så jeg kunne da lige nå at skrælle en miniappelsin og spise den inden timen ville starte (vi må ikke spise i Thom's time), jeg nåede så kun at skrælle den, før han igen kommer ind i lokalet og kigger på mig og siger "can you fit it in your mouth?". Jeg var bare, oh fucking yeah I  sure can, så jeg tog den da i munden (ud igen selvfølgelig, jeg er da ikke en gris!). Hele klassen var flad af grin, og tror også Thom blev lidt forbavset da han smilte og sagde "I didn't wanted you to do a circus trick, food is just not allowed in my classes". Jeg satte mig pænt ned og smed appelsinen tilbage i tasken, selvfølgelig. Det var nok dagens griner, på denne mærkelige dag. Timerne i dag var mærkelige, Rafael og jeg gik med nogle andre efter skole for at købe et manuskriptet Detective Story by Sidney Kingsley, men det havde de ikke. Så vi vandrede rundt et eller andet sted med de andre, indtil vi bare besluttede os for at tage hjem. Det var ellers meningen jeg skulle med nogle af drengene ned til deres fitness center, så jeg havde pakket den helt store taske; det skete så bare ikke. Tog istedet til dét fitness center der er 5 min gågang fra mig af, og lavede en deal på $50 indtil slutningen af januar med brug af alle af deres fitness centre i byen, great deal! Så tog jeg hjem og spiste, inden jeg igen tog i skole 7pm for et foredrag med Rafael. Vi troede andre fra klassen ville komme, men nejnej. Der var næsten ingen mennesker! Det var omkring musik i film, og det har jo ikke rigtig noget med os skuespillere at gøre, så... lidt spild af 2 timer, men what the hell. Her er jeg så nu, hjemme... laver lidt lektier til imorgen, og så skal jeg ellers bare sove om lidt. Har yndlingstimen imorgen tidlig, improvisation med herlige Katie Northlich! Og så er der Holiday Party på en af skolens afdelinger imorgen, 2 timer efter skole. Har ingen anelse om hvad det går ud på, men med skal jeg da!

Lille mærkeligt resume af en lille mærkelig dag her i NYC.

Byyye :*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar