14 december 2011

I'M HAVING FUN

En opdatering med billeder og hvad der er sket de sidste par dage! Må hellere begynde med i søndags, hvor jeg tog med Anna og Suzanne til en Rangers ishokey kamp! Det var mere end fedt! Øl, hotdog, popcorn og awesome atmosfære! Vi vandt 6-1 og jeg fik også en slåskamp at se, så det var jo helt perfekt!

Igår mandag havde mit hold så open casting hos Filmmaking holiday holdet. Jeg var nervøs men også bare spændt. Vi skulle alle lave den samme scene foran klassen, deres klasse, og så selvfølgelig en opsætning af flere kameraer, lys osv. Synes egentlig det gik helt ok, ikke super, men ok alt taget i betragtning. Det var mest bare en øvelse for os, men hvis vi er heldige kan det jo være at vi kommer med i deres "store" kortfilm de skal lave efter ferien til januar. De kan dog også vælge at caste nogle af de 50 andre elever på holiday holdene, eller nogle fra 1 års holdet osv., så chancen er reeeeet lille. En af pigerne kom dog og sagde hun synes jeg gjorde det godt, og spurgte om min facebook. Hun vil lave en anderledes kortfilm tror jeg, hun var ihvertfald ikke til alt for meget makeup, og spurgte om jeg glattede mit hår osv, busted! Haha, men ja, så måske kan jeg komme til endnu en casting til hendes kortfilm. Dog har nogle af dem også kortere kortfilm for de skal lave, på noget der ligner 2-3 dage eller sådan, med ALT! Meget vildt synes jeg... Ihvertfald kom en dreng hen og spurgte om jeg skulle noget lørdag, og om jeg så ikke ville være med i hans film. Øhhmmm, jo da? Så siger han "jeg laver en gyserfilm, og du skal egentlig ikke gøre så meget, for du skal spille død... jeg tror nemlig du er lav nok til at være i mit badekar... dækket i blod... forholdvis uden tøj. Vil du det?" ØHMMM!! Ja da? Jeg bliver jo nødt til at tage hvad jeg kan få - mere eller mindre. Så det skal jeg så på lørdag! Bare rolig... Har sagt mine regler til ham, og vi justere det bare efter hvordan jeg har det med det hele. Så undertøj it sure is! Det bliver nok bare dækket i falsk blod eller noget, så det alligevel ikke er til at se. Men ja, puha! Det skal nok blive interessant, og spændende at få lov at se hvordan de lærer at filme og sætte det hele op jo. Tror jeg skal en tur til Brooklyn med 2 andre fra min klasse for at få den i kassen lørdag.

Efter auditionen tog jeg og et par stykker fra klassen ud for at fejre det, og egentlig bare hygge lidt.
Fra venstre. Rafael (østrig), Anna (rusland), Yasmine (indien), Lorenzo (italien), Saurabh (some place I don't remember) og Gian Carlos (venezuela) 


I dag havde jeg fri, og var ude og besøge Anna på hendes skole. Jeg fik heeeele rundturen: vaske tøj, smage maden i rita hell, gå op ad samtlige fyrretusinde trapper og se den smukke smukke udsigt de har! Det var sjovt endelig at være der, når jeg kun har skypet med hende ellers. Det var også rigtig sjovt at se en helt anden side af USA end hvad jeg har set indtil videre, eftersom jeg bor i byen, og Tarrytown er ude på landet, igen... meget smukt!
Senere tog vi med Natasja og Suzanne til Cheesecake Factory for at spise. Nammenam! Meget lækert mad, og lækre cheesecakes! Vi spiste kagerne inden jeg nåede at tage billeder, ævæv.


Tarrytown er et stykke væk fra New York, så passede Grand Central Station på vejen. Måtte lige tage et par fine billeder af det kendte ur i midten!


Nu er jeg meeeget træt, skal tidligt op imorgen - men blev jo nødt til at blogge, eftersom jeg kom til at love det på facebook, hovsa. Har lige børstet bisser i min nye Rangers t-shirt, yay! Elsker den... Nr. 30, Lundquist fra Sverige! Det var en sjov lille fact Anna fortalte, så den måtte jeg selvfølgelig også have!

Udover det, tror jeg at jeg bliver nødt til at joine et eller andet gym. Jeg har løbet like... 2 gange nu? Det går ligesom ikke helt i længden. Der er så meget lækkert mad man gerne vil spise, så.... ja. Det må jeg sgu gøre imorgen tror jeg! Joine et fitnesscenter alså, haha. 

Girls just wanna fu-un. And you know what? I relly do have fun over here!
Nighty night to all of you, even though you're probably awake now - møs

2 kommentarer:

  1. Kender alt for godt til dit løbeproblem :p
    Men det lyder da som om du virkelig nyder din tid!! :D Det er jeg glad for høre!

    SvarSlet