01 december 2011

SIDSTE UPDATE INDEN NY!

Så er det virkelig imorgen, waaauw! Det er virkelig vildt.
Alt på min to-do liste blev i dag fuldført, så TJEK til det.
Det har været en meget underlig dag, men nu hygger jeg bare rigtigt med familien. Kurt, mormor og morfar, og tøserne var også forbi. Er glad fordi I tog jer tid til at komme og sige hej og farvel. Det har været en rigtig dejlig og hyggelig aften, og kagerne som jeg heeeelt selv havde bagt, blev, synes jeg selv, da også rigtig gode!

Et særligt farvel går dog til Andreas, han rejser til, ja, alle mulige steder, Indien vidst først, den 21. januar 2012, og er så væk til den 29. maj. Ham ser jeg jo ikke virkelig længe! Puha.. Så Andreas, også rigtig god tur til dig!

Over and out herfra, jeg skal snart i seng, så må jeg jo se om jeg kan få skaffet mig noget søvn, inden imorgen.

Tænk, imorgen skal jeg til NY for at tage et skuespillerkursus? Hejhej Danmark, skal lige på mit livs første store eventyr, vi ses snart igen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar