04 december 2011

FØRSTE UPDATE FRA NY!

Amen altså, nu er jeg her jo?! Det er heeeeeelt vildt uforståeligt, det er det virkelig.

Flyturen gik helt fint, endte dog med at være en lille time forsinket, og skulle også vente rimelig lang tid i JFK i en kø, med alle de andre "turister". Men jeg viste bare mit visum, og så kom jeg ellers snildt igennem.

Puha, der er så meget at fortælle - allerede! Det er ikke min mening at gøre mine updates alt for lange og kedelige, så jeg kommer lige med nogle billeder istedet med lidt tekst!
Værelset med køleskab!
Anna der sidder i den ENE af køjesengene, masser af plads ^_^
En lidt træt mig efter den lange flyvetur
Times Square! Det var vildt.

Mig på Times Square, selvom det er lidt mørkt!
Aftensmad! Namnam


Vi tog til Empire State Building på VIP tour, haha, det var fun! Her er der nogle billeder af udsigten, det var HELT VILDT AMAZING FLOT altså! Billederne redfærdiggøre det slet slet ikke.





Første morgenmad! Det var virkelig lækkert og amerikansk! Dog en meeeget stor potion! hehe

Det var lidt fra mig af, håber i kan nyde billederne istedet for jeg skriver en masse tekst. I dag tror jeg at jeg vil tage mig en løbetur i Central Park, og ellers få lidt styr på hvor det er jeg egentlig bor. Måske bede dem om at ordne radiatoren, her er MEGET varmt på mit værelse. Møssies til jer alle.


1 kommentar:

  1. Wow. Det er bare noget ved at høre 'Moves like Jagger' mens man scroller ned over de der billeder! Det ser fantastisk ud Manne!

    SvarSlet